söndag 21 oktober 2012

Vinst


 Är så länge sedan jag bloggade så jag knapp kommer ihåg allt

Men vad jag glömde att skriva om i förra inlägget var den här vinsten.
Det var Eva-Lena på Trollgarn som firade 10.000 läsare och jag är en av dom.
Jag tillhör ju inte skaran som brukar vinna, så förvånad blev jag.
Det är garn och lite förslag på mönster till en sjal.
 Har inte kommit igång än med att sticka, 
 men det ska bli så småningom. 
Tack för den fina vinsten Eva-Lena


I min lilla vävstol har jag grytlappar på gång, som jag klippt ner en gång och känner mig nöjd med.

......och i den andra vävstolen väver jag löpare, där jag varierar med rött, svart och blekt i mönstret.

Och nu har ju julmässorna redan börjat och i helgen åker vi till Ovesholm utanför Kristianstad

 Till sist ett par bilder på min Khira som nu till veckan fyller 6 månader
 En fantastiskt duktig tjej som har mycket lätt för att lära och ta till sig nya saker. Vi går nu valpkurs och hon får mycket beröm av instruktören. Har även plockat bort grind ut till vägen och hon stannar på gården även om jag går iväg

...och i mitten av september var hon på sin första utställning och blev där BIR- reserv av 17 raser.
Så hon har en mycket stolt matte

Ha det gott alla vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

dalkroken